XM Mobiele App - Blijf verbonden met wat belangrijk is voor uw bedrijf
Gebruik de XM app om verbonden te blijven met wat belangrijk is voor jouw bedrijf. Dashboards, tickets, meldingen en analyses stellen je in staat om ervaringen in real-time te monitoren en te optimaliseren.
De XM mobiele app stelt je in staat om:
Een overzicht te krijgen van jouw klantbeleving.
Bekijk belangrijke metrics, waaronder NPS, CSAT en medewerkerbetrokkenheid. Je kunt ook trends zien per rol en in specifieke touchpoints.
Support tickets opnieuw toewijzen, reageren en afsluiten.
Zie wanneer klanten problemen hebben en ontvang meldingen, zodat je actie kunt ondernemen voordat het te laat is.
Zet je eerste stappen naar een betere klantbeleving. Ontvang real-time meldingen om je te helpen bij het bijhouden van de behoeften van klanten.
Ontvang real-time inzichten die de impact van jouw bedrijf op jouw klanten stimuleren.
Belangrijke drivers laten zien hoe specifieke ervaringsmetrics financiële resultaten stimuleren. Het is ook mogelijk om een lijst te bekijken van de belangrijkste en minst belangrijke onderwerpen in jouw bedrijf.
Gebruik tekstanalyse om verborgen patronen te vinden en jouw klanten te begrijpen. Bekijk wat trending is in jouw bedrijf en wat de belangrijkste problemen zijn.
Verken krachtige analyses zoals belangrijke drivers, trending topics, focusgebieden, ervaringsreizen en tekstanalyse om impact te stimuleren.
Beoordelingen about Qualtrics XM
Heeft u geprobeerd Qualtrics XM? Wees de eerste om uw mening te verlaten!